Quick Access : conference system Electronic Library Scientific Supremacy System Kuiper System
Scientific Journals Reference Books Commission Reference Books System FA
FA
June 12, 2022
ششمین فراخوان طرح‌های پژوهشی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
June 7, 2022
فراخوان تماتیک در حوزه آموزش دندانپزشکی
June 7, 2022
وبینار جلسه فرهنگستان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران و مرکز نصر
June 7, 2022
دیدار معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مرکز نصر
June 7, 2022
جلسه مشترک نصر با دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت
June 7, 2022
انتشار نتایج اولین رتبه‌بندی جامع علمی دانشگاه‌/دانشکده‌های علوم پزشکی کشور
June 7, 2022
دسترسی به مرزهای علم و دانش، در سایه برنامه ریزی هدفمند و همدلی محققین ایرانی قابل حصول است
June 7, 2022
کسب جایگاه های شایسته مرجعیت علمی برای دانشمندان ایران شدنی است
June 7, 2022
تدوین تاریخ شفاهی پروژه مرجعیت علمی در علوم پزشکی کشور
June 7, 2022
برگزاری کارگاه “نگارش و انتشار کتب مرجع با ناشرین بین المللی”
June 7, 2022
مرحله دوم فراخوان حمایت از طرح های پژوهش در آموزش در راستای نیل به مرجعیت علمی
June 7, 2022
تفاهم‌نامه همکاری علمی
June 7, 2022
آغاز ثبت اطلاعات در سامانه رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی (رعد ۱۴۰۰)
June 7, 2022
فراخوان مشارکت در ارایه خدمات فروش برخط کتاب های الکترونیک مرجع علوم پزشکی
June 7, 2022
فراخوان مشارکت در حمایت و چاپ کتاب های مرجع در سطح بین الملل
June 7, 2022
شاخص هاي رتبه بندي ۱۴۰۰ به دانشگاه هاي علوم پزشکي اعلام شد
June 7, 2022
اولین جلسه کمیته اخلاق مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی برگزار شد
June 6, 2022
فرایند رتبه بندی علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور آغاز گردید
June 6, 2022
تمدید فراخوان طرح های نوآورانه آموزشی
June 6, 2022
ادغام رتبه بندی های آموزشی ،علمی و پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از سال ۱۴۰۰
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با مسئولین کلان منطقه ده
June 6, 2022
جلسه مرجعیت علمی ستاد با دانشگاه های علوم پزشکی کشور
June 6, 2022
نتیجه رتبه بندی دانشگاه/دانشکده های علوم پزشکی کشور در سال ۱۳۹۹-۱۳۹۸ منتشر شد
June 6, 2022
ایجاد تنوع در مدل‌های پایان‌نامه برای دغدغه‌مند کردن دانشجویان نسبت به مسائل اجتماعی مهم است
June 6, 2022
شیراز میزبان بیست و دومین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با مسئولین کلان منطقه نه
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با مسئولین کلان منطقه هشت
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با مسئولین کلان منطقه هفت
June 6, 2022
پیام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید
June 6, 2022
انتشار مستندات علمی نصر در موضوع “مرجعیت علمی”
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با مسئولین کلان منطقه شش
June 6, 2022
دبیر کمیسیون ارزشیابی متون و منابع مرجع علوم پزشکی منصوب شد
June 6, 2022
نشست مشترک نصر و معاون محترم سازمان برنامه و بودجه
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت بهداشت با حضور مسئولین کلان منطقه پنج
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری آموزش پزشکی وزارت بهداشت با حضور مسئولین کلان منطقه چهار
June 6, 2022
جلسه دوم ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت با حضور مسئولین کلان منطقه دو
June 6, 2022
جلسه ستاد تحول و نوآوری درآموزش پزشکی وزارت با حضور مسئولین کلان منطقه دو
June 6, 2022
برگزاری مجازی بیست و یکمین همایش کشوری آموزش پزشکی در سال ۱۳۹۹
June 6, 2022
جلسه مشترک کارگروه های مرجعیت علمی وزارت بهداشت و فرهنگستان علوم پزشکی
June 6, 2022
سمینارسراسری مجازی<>
June 6, 2022
برگزاری جلسه تحول و نوآوری درآموزش پزشکی با حضور مسئولین ستاد و کلان منطقه یک
June 6, 2022
منتشر می شود:” تعیین مزیت های نسبی دپارتمان ها و گروه های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه پژوهش”
June 6, 2022
اعطای گرنت های ویژه نصر به موضوعات خاص مشابه کرونا
June 6, 2022
کتاب “مبارزه با بیماری کرونا از طریق مدلسازی” توسط نصر منتشر شد
June 6, 2022
زمان ثبت اطلاعات در سامانه رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی (راد) تمدید شد
June 6, 2022
انتشار خلاصه سیاستی نصر در بحران کووید-۱۹ گامی در جهت پاسخدهی اجتماعی
June 6, 2022
تغییر زمان برگزاری همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
June 6, 2022
تغییر زمان برگزاری همایش کشوری آموزش علوم پزشکی
June 6, 2022
تمدید پنجمین فراخوان مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
June 6, 2022
انتصاب دکتر شهرام یزدانی به عنوان رییس مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی
June 6, 2022
دعوت از رابطین راد برای شرکت در جلسه توجیهی
June 6, 2022
مصاحبه با دکتر شهرام یزدانی در مورد امضاء تفاهم نامه نصر با انجمن ها
June 6, 2022
امضاء تفاهم نامه نصر با مجمع انجمن ها
June 6, 2022
تمدید فراخوان گرنت حمایت از ماموریت‌های ویژه
June 6, 2022
ضرورت تدوین نقشه راه برای ارتباط موضوعات علمی
June 6, 2022
کارگاه مدلسازی ریاضی در آموزش پزشکی در مرکز ملی تحقیقات راهبردی
June 6, 2022
پنجمین فراخوان
June 6, 2022
ارتقای کیفیت آموزش علوم پزشکی با راه اندازی…
June 6, 2022
کتاب “مرجعیت علمی: مفاهیم، واژگان و تعاریف” منتشر شد
June 6, 2022
فراخوان گرنت حمایت
June 6, 2022
سند برآورد نیروی انسانی مناطق آمایشی به زودی نهایی…
June 6, 2022
اپیدمیولوژی یکی از رشته های مادر در سلامت عمومی است
June 6, 2022
رتبه بندی آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی (راد) آغاز شد
June 6, 2022
دومین وبینار کشوری
June 6, 2022
انتخاب پژوهشگر برتر حوزه آموزش پزشکی
June 6, 2022
با حکم وزیر بهداشت؛ رییس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی منصوب شد
June 6, 2022
انتخاب پژوهشگر برتر حوزه آموزش پزشکی
June 6, 2022
انتخاب پژوهشگر برتر حوزه آموزش پزشکی
June 6, 2022
برگزاری مجموعه کارگاه های مرکز ملی تحقیقات راهبردی
June 6, 2022
سیاستگذاری مبتنی بر شواهد در آموزش علوم پزشکی
June 6, 2022
برگزاری کارگاه پژوهش نظریه پردازی در آموزش پزشکی
June 6, 2022
مشاهده زنده برنامه های علمی کنگره بین المللی آموزش پزشکی
June 6, 2022
کارگاه مدلسازی ریاضی در آموزش پزشکی در مرکز ملی تحقیقات راهبردی
June 6, 2022
طرح‌های برگزیده‌ی کلان مناطق آمایشی، گامی برای پیشرفت در شاخص‌های جهانی نوآوری
June 6, 2022
چهل و ششمین جلسه شورای مدیران مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی برگزار شد
June 6, 2022
برگزاري کارگاه مقدماتی پژوهش هاي کیفی در آموزش پزشکی
June 6, 2022
برگزاری مجموعه کارگاه های مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
June 6, 2022
فراخوان سوم مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
June 6, 2022
دومین نشست اعضا کمیته های تخصصی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی
June 6, 2022
جناب آقای دکتر سعید عسگری مشاور و قائم مقام مركز
February 22, 2022
سرپرست مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش علوم پزشکی کشور منصوب شد
February 5, 2022
فراخون شرکت در توسعه شبیه سازی در آموزش پزشکی